thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Sunday, December 4, 2011

Kita Kawan.

Met Roudah Rahman & Fatin Roslan.
#nak besar sikit gambar ni sila hala cusor dkt gambar. 

Sumpah jahat gila aku pergi blur-kan muka orang dekat sebelah aku tu. Siap crop bagai. Hahaha maaf maaf post ni untuk kita dengan Roudah Rahman atau Shawl atau Roud #where's my boyfriend called her that name, entah apa-apa suka hati panggil Roud. Ingat lelaki ke -,- Tengok gambar boleh tahu kan kitorang ada hubungan istimewa. You hug me I hug you back. Hihihi Faiz jealous lah tu. Boooo :D That 'L' symbol represent to LOVE bukan LOOSER macam orang selalu buat tu okayyyy. Si Shawl ni julur lidah means aku nak makan kau, kau sedap. Nyum nyum ! Hahaha LOL. Peluk pinggang sikit bukan apa orang pinggang ramping kan. Erk -..- okay berhentilah.
Actually post ni untuk Roudah yang akan menduduki final exam on 7 December 2011. Kesian dia profesional sangat tu selalu di abaikan ambil exam lambat-lambat. Okay macam ni, tadi dia text tension sangat agaknya. Orang nak exam kan gitu lewww. Sangat simpati dekat kau. Percaya tak aku simpati ? Hehehe, yelah ini serius. Kau sekarang kena fokus dekat exam dulu. Nak dekan kankankan, pekak kan telinga apa orang nak cakap. Orang kalau nak jatuhkan orang memang banyak modal, it depends on ourself nak be strong atau nak bebankan otak fikir apa orang cakap. Ini jujur, having a boyfriend does not mean kita tak akan ada masalah. Lagi banyak benda kena fikir sebenarnya, perasaan kita perasaan orang. Apa kata kau just enjoy with your friends like me yang comel ni :p cewahhh. Kau tak bebankan aku, what friends are for kan. Memang aku ade life sendiri, ade Faiz # nak selit juga tu. Tapi tak bermakna aku tak boleh dengar rintihan kau. Ayat BM-nyaaa HAHAHAHA ! Ingat tak aku yang kesat air mata kau, ingat tak ?! Itu lah guna kawan kan. Aku sayang kau banyakbanyak. Nanti tunggu aku datang lawat kau dekat kolej tau tau. Dan kita akan ber-tutti frutti bersama. Can't wait !
Last but not least,  Di mana ada Shawl, di situ ada Taji. Goodluck babyyyyyyy :*



No comments: