thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Tuesday, December 6, 2011

Si Dia

Assalamualaikum,

Amboi lagu dekat radio ni memang tak boleh lagi sedih ke ? Hai awak yang dekat Melaka tu, saya rindu awak. Rindu sangat sangat. Tak boleh cakap macam mana rindu tu. Harap awak rasa benda sama :\ 
Baru berapa jam awak dekat Melaka tu saya dah deman semua. Hmm tengok betapa rindunya saya dekat awak. Orang cakap rindu setengah mati kan. Melaka tak lah jauh sangat macam saya cakap dekat awak malam tadi. Saya cakap semua tu sebab tak nak awak sedih saya sedih kita sedih rasa jauh kan. Saya ada elmo boleh hug, tapi awak ada hati saya yang dekat dengan hati awak kan ? :') Tak sampai satu hari pun awak pergi saya dah macam ni. Macam mana nak tunggu lagi dua hari ni :3 Cepat lah balik cepat lah balik ! Awak dekat sana jangan nakal-nakal, jaga diri, PENTING JAGA MATA. Siap capslock lagi tu. 
Eeee awak omey sangat-sangat. Sayang sikit meh :*
Iloveyoualways.


No comments: