thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, December 3, 2011

Thankyou

Hai boyfriend, terima kasih buat saya ketawa bahagia. Lupa semua kesedihan, sakit yang saya rasa sebelum ni. Awak cakap saya susah awak susah, saya senang awak pun senang. Please be beside me always okay ? I love the way when you said ILOVEYOU for many times. Bila saya cakap "banyaknyaa" awak akan jawab "sebenarnya lagi banyak dari tu." Fine memang awak terCOMEL bagi saya. Awak janganlah suka buat saya malu, hehehe. Nanti terus terkedu dan awak mula lah nak gelakkan saya kan. 
Eh nak tahu tak, awak suruh saya mimpi awak malam tadi, memang betul-betul saya mimpi. Kelakarlah ! Lagi buat saya nak gelak bila sebelum tidur awak cakap benda-benda yang awak imagine macam semalam tu lah. Sengaja je buat tak dengar cakap aaa semua tu. Nak suruh awak repeat, hehe tahu pun malu. Sweet sangat nie bila awak cakap awak malu. HAHAHAHA sorry boyfriend :D bukan selalu pun kan kan. Saya rasa saya okay sekarang, jangan risau lagi. Cukuplah awak selalu dengan saya, I'll be fine :) 
Memang setiap malam suara awak teman saya sebelum saya tidurkan. Saya nak gelak-gelak lagi macam malam tadi. Boleh tak ? 

ILOVEYOUTOO :*

No comments: