thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, January 9, 2012

Entah.

Aku pun tak tahu lah kenapa dengan aku. Tengok sekarang dah pukul berapa. Mata aku still tak boleh lelap. Aku tak faham asal serabut sangat otak aku. Sumpah tak tenang. Kalau dengar lagu sedih-sedih memang boleh buat mood berubah sedih ke ? Aku sekarang tengah rindu. Rindu yang teramat sangat. Aku tak tahu rindu aku ni untuk siapa. Mungkin keluarga aku atau orang-orang yang aku sayang. Kenapa aku tak rasa seronok bila nak masuk sem dua ni. Majoriti semua rasa macam tu. Alasan yang munasabah setakat ni yang aku pernah dengar, semua dah biasa dengan budak kelas sem satu dulu. Bila nak masuk sem dua semangat pun hilang.
Aku cuma nak orang yang aku sayang selalu dekat dengan aku sekarang. I need them :\ hmmm. Sekarang ni aku suka gelak sakan. Tak elokkan, orang cakap jangan suka sangat nanti mesti ada benda sedih. Tu lah yang berlaku dekat aku. Aku try nak acting like nothing happened. Tapi tak boleh, manusia macam aku kenapa lah lemah sangat ? Aku suka buang air mata aku. Bodoh lah. Aku benci rasa macam ni. Since aku jejak kaki dekat hostel ni, fikiran aku entah kemana. Ya Allah bagi lah aku sikit ketenangan :\ Aku try nak belajar jangan cepat mengeluh. Why everything become harder! why :'(



No comments: