thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Monday, January 9, 2012

First day,

Assalamualaikum,
Ya Allah ni first day yang buat aku rasa jengkel gila dekat kolej. Macam budak junior tak tahu apa-apa -,- Dah tercampak sorang-sorang dalam kelas tu. Aku calon tunggal budak perempuan dari kelas aku dulu. Syafiq calon tunggal budak lelaki. Bagus sangat lah tu ! Masing-masing macam entah. Nasib baik satu kelas je. Dah lah malu tersalah send text dekat syafiq. Nak send dekat Faiz tapi syafiq yang dapat. LOL. Hari ni juga first day lampu merah. Memang mood aku ni teruambang-ambing lah kan. Dengan mual-mual lagi, kepala berat. Eeeee rasa nak cakap siam je sekarang. Lagi unbelievable, boleh pula ada budak HR duduk hostel aku nampak aku jerit HAI JOOEEEEEEEE sekuat yang boleh ! Memang masa tu aku dengan dia je dekat kolej tu agaknya. Semua budak pandang. Memalukan lah. Kalau aku boleh masukkan leher aku dalam baju memang aku buat masa tu juga. Apa yang aku mampu buat tersengih dan terus tersengih, eheeeeeeeeee ==' 
Tolong jangan hujan petang ni. Nak jogging, AZAM NAK PECAHKAN LEMAK LEMAK KU. okay nak undur diri nak muntah ! bye.

No comments: