thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Thursday, February 2, 2012

123 SMILE.

Assalamualaikum,
Hari ni ada lah sifat-sifat sedar diri sikit. Niat di hati nak pergi jogging. Sebab apa pergi jogging ? Sebab nak kurus. Kenapa nak kurus ? Sebab dah gemuk. Macam mana boleh gemuk ? Sebab setiap malam asyik makan makan makan. HAHAHAHAHA. Seronok angin sepoi-sepoi. Sejuk je hati. So dengan keadaan yang serabai baru balik jog jumpa si Mek dekat bawah. Dia cakap aku omeyy. Rabun ke =.= Dah lah Dina dengan Nanad naik lift dulu tinggalkan aku. EEE TERSENTUH KITA. Ontheway naik lift ada text. Haiyoo Mj minta nama video atoto cuweet semalam tu dekat youtube. Bila entah masuk youtube, karang dapat 1000000 views acanne ? Tergugat aku nanti. Kita share-share lah dengan Mj. Hikhikhik Sorry tau intan payung. Tadi kan kan, aku tak pergi kelas Sir Zarul. I'm not feeling well. No actually aku guna masa tu untuk makan sebab lapar sangat. Hahaha janji ini kali pertama dan terakhir. Karang masuk lambat kena menyanyi, suara aku dah lah suara emas. Wuuuu yekk yekkk :p So duduk lah dengan kak Zai dekat lab. Rindu kak zai ! Duduk situ study statistic sebab ada quiz. Syukur Alhamdulillah boleh jawab :) Banyak benda jadi hari ni, and secara tidak sengaja asyik nampak intan payung. Lepas tu siap bagi note ILOVEYOU dekat dia. Aku dekat kedai seringgit, dia dekat kedai apek. Hanya jalan raya yang memisahkan kitorang. Thanks shawl sebab jadi posmen untuk aku :D

one word,
BAHAGIA.


No comments: