thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Tuesday, February 28, 2012

Kawan.

I'm not okay today. At first still cool. Masuk waktu kemuncak, it's too bad babe. Mood mendung semendung nya. Dengan a little bit misunderstanding. Dalam kelas akaun, elok huahua dengan Ali share buku semua. Tiba-tiba nak buat exercise, ada lah berlakunya ke-sentap-an antara kitorang. Aku tahu kau tak niat pun nak sergah atau lebih dikenali sebagai cakap kasar dengan aku. Tapi entah, aku macam ha kenapa ni. Tiba-tiba bergenangan air di tubir mata ku. That's why aku tunduk je. Kau cakap dengan aku pun, aku tak pandang. Sebab nak elak air mata punya pasal. Lepas tu berterusan sampai ke kelas seterusnya sampai lah balik. Selalu aku ikut kau dengan haikal, tapi tadi aku ikut jalan lain. Tu lah satu korang tak tahu pasal aku. Ya memang aku cakap kuat, kasar, main tumbuk-tumbuk macam lelaki tapi percaya lah, orang macam aku sensitif. So tadi shawl dah cerita dekat korang kan. Actually aku malu dengan korang sebab aku menangis dekat depan korang dalam lab umum pula tu ! Sumpah rasa macam what happened to me. Ali puas hati kau tengok aku menangis. Pagi tadi kau nak sangat tengok aku menangis kan. Kan dah makbul doa kau ==' Then aku memang gila-gila hargai sebab korang take care pasal perasaan aku. Korang ingat aku ada masalah, sedaya upaya buat aku okay. Mana nak dapat kawan macam korang. Korang macam jelmaan kawan aku masa sekolah menengah dulu. Kebetulan, both of them lelaki. Aku rasa bersyukur, dalam korang buli aku tapi korang still terbaik bagi aku. Thanks a lot buddy. BFF KAN ? :')
They're trying to cheer me up.
Lukisan from Ali dekat buku akaun.


No comments: