thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, February 11, 2012

Saturday night.

Assalamualaikum, baru pulang dari menjamu selera. Eceh ayat nak baku je. Emm pergi makan dekat kawasan esso je pun. Jalan bertiga sambil menikmati angin malam. Al maklumlah tinggal berdua je dengan kakak degree dalam bilik T__T Lepas tu pergi bilik Kak Zai ajak dia sekali. Sebab kakak bilik aku ni dah janji nak belanja Kak Zai sebab tolong urut hari tu. Me join sekali lah kena urut. Menjerit sakan, geli-geli gituww. Hahaha.
Ekceli, post ni nak ucapkan jutaan terima kasih dekat kakak degree aku ni, known as Kak Qie. Hari tu teman Kak Qie pergi bandaraya nak uruskan hal bank, semua perbelanjaan atas dia kot. Rasa macam tak sedap pula. Tapi dia cakap it's okay sebab aku sudi teman dia. Bayangkan habis kelas pukul 4 lepas tu jalan kaki lepak esso borak-borak, lepas tu singgah shamelin mall pula. Lagi berapa langkah nak sampai hostel, tiba-tiba Kak Qie cakap nak pergi bandaraya, so aku on je lah. Patah balik jalan kaki pergi LRT pandan jaya. See macam mana kuatnya kaki kitorang. Nak dapat kaki cantik punya pasal. Hahah karut ! Sebelum balik malam tu, pergi makan dulu. Guess what ? Kak Qie suruh aku pilih tempat nak makan. Speechless gila, so decide makan dekat old town. Masa tu rasa bersyukur, rezeki datang tanpa di duga. Dah lah aku yang habiskan air mocha freezy dia. Tak senonoh betul ! Lagipun Kak Qie tengah mula nak demam, balik tu lagi teruk. Kesian dia. Tadi pun dia belanja juga, thankyou so much Kak Qie. Kebetulan ada bola malam ni, MU dengan Liverpool. Intan payung kita suruh sokong MU. Hihihi tapi malang kita tengok kejap je, sebab ramai kaum adam then balik hostel terbongkang tunggu intan payung habis tengok bola. Esok nak teman Kak Qie pergi lowyat pula. Muehehehe :D Bye !


No comments: