thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, February 29, 2012

wonderful wednesday.

Assalamualaikum,
Tengok lah tengok lah muka aku tengah syok membebel. Sumpah gelak sakan lepas tengok gambar ni dekat twitter majid. Hahaha. Dah lah gambar ni masa ontheway nak pergi kelas. Tiba-tiba kena tahan dekat tepi jalan, sebelah kedai apek pula. Kecohkan aku majid tak sudah-sudah bercakap. Malu kot ==' Aku pun tak sure bila masa kau snap gambar ni. Aku rasa aku tengah tunduk masa kau cakap dah. Sekali hambek kau muka BAHAGIA gitu :D Ni pun sebab kau cakap kau taknak kawan aku kalau aku taknak ambil gambarkan. Aku pun ikutkan je lah. Aku tak marah, tak menangis pun. Takkan semata-mata ambil gambar aku nak menangis kot. Tak logik :p Jangan cuak yeee. Purple kan hari ni ? Hikhik. Tengok Faiz, pandang siapa lah tu. Aisehmen thanks weh ! InsyaAllah nama anak nanti selit sikit nama kau. HEHEHE.


No comments: