thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Thursday, March 15, 2012

Rindu.

Assalamualaikum, 
Pernah rasa rindu dekat seseorang ? Rindu yang teramat sangat. Yes I'm totally missing my other half. Saya tahu,  belum tentu lagi awak jadi tulang rusuk saya dan saya jadi tulang rusuk awak. Tapi jika perasaan ni ada takkan nak menafikan. Tak salah mengaku. Awak jauh dengan saya sekarang. Jauh beribu-ribu batu. Harap awak selamat dekat Terengganu tu. Doa saya, awak selamat pulang bersama keluarga awak esok hari. Kalau boleh, hari ni juga nak awak balik. Betapa rindunya saya dekat awak. Memang bila awak dekat sg.Choh tu kita jauh juga. Tapi sekurang-kurangnya jauh dia tetap dalam satu negeri kan. Haih. Bila jauh macam-macam dugaan yang datang. Tak apa lah, kalau tu semua akan menguatkan hati kita. Cuma satu, harap kita lebih rasional dalam setiap perkara. Dan tak malu mengaku apa yang kita rasa antara satu sama lain. Awak, terima kasih. Please take care yourself for me. 
ILOVEYOU AND YES IMISSYOU A LOT.


No comments: