thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Wednesday, May 30, 2012

Bein Aim'e.

Asslammualaikum. Hai bloggerians. I'm so bored :\ Hari ni hujan dari pagi. Dan sekarang pun masih mendung. Tapak tangan kanan gatal. Dapat duit? Oh indah! haha. Hmm sebenarnya tengah rindu Joe. Hai Joe. Tujuh hari berturut kena jeling kalau panggil Joe. Sebab dia tak suka gua panggil dia Joe. Sebab Joe untuk kawan-kawan. Sebab panggilan Joe tak special barangkali. Banyaklah sebab. Hehe. Ahh lantak pi entry ni nak guna Joe. Semalam Joe dah sampai rumah. Alhamdulillah. Rindu tu jadi dekat sikit. Rawang dengan Cheras. Berapa kilometer je kalau nak dibandingkan dengan kedah dengan Cheras. Banyak tol lagi. Semalam juga dapat on call. Aduhai gua lemah cenggini. Dia cakap suara gua comel. Gua gedik baru berapa hari tak call, dia tanya gua, gua malu-malu. Rasa nak hantuk kepala masa tu. Joe cakap kami orang ni macam baru kenal. Nak malu-malu. Alah sweet apa! haha. Actually gua ada rasa nak menitis air mata. Mungkin terlalu rindu. Hmm tapi gua tahan. Ceriakan hati dan mood masa tu. Joe suka kan dengar suara bahagia gua. Baru suara belum tengok muka lagi. Senyum tak lekang. Terima kasih lah buat gua tidur lena semalam. Aisehmen puji ni. Tengok sekarang Joe demam. Kesian Joe. Pesanan buat Joe,
Gelak-gelak bila baca balik. Macam mana kalau panggil Joe? Tak macam rock je :D
Byebyebye.

No comments: