thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Saturday, May 26, 2012

Memory #1

Assalammualaikum, Baru lepas siap kemas barang. Kena clear habis. Berbeg-beg juga lah. Tak tahu apa eksperesi mak, abang-abang. Hihi. This is the last year duduk hostel. Kena pindah keluar :\ Tak boleh dah nak mandi ramai-ramai. Yelah bilik air beratur banyak. Lepas tu tak tahu bila dapat kunjung kedai nasi lemak abang tu. Hmm. Nasib rumah sewa dekat nanti, ada lah lagi muka kami orang dekat situ. Kalau tidak, entah lah. Mungkin GNL pun jarang lepak sekali nanti. Haih taknak imagine. Sedih :\
Kau orang, balik cuti ni jaga diri baik-baik. Panjang umur kita jumpa next sem. Harap keadaan kita masih sama walaupun mustahil. Disini, aku nak minta maaf sekiranya selama lebih kurang 5 bulan ni kita terselisih faham, tak menjaga hati atau terlepas kata. Itu semua bukan niat dari hati. Bersama dengan kau orang adalah saat yang membahagiakan. Takkan sesekali aku lupakan. Terlalu banyak kenangan. Sekarang, perasaan takut yang ada. Takut antara kita berubah hati. People change right? Hmm. 
Bff juga,  aku terlalu berharap yang kita akan still satu kelas. Dengan kau orang, walaupun aku selalu dibuli tapi aku bahagia dengan cara macam tu. Sebab aku pun bukan jenis yang terlalu lembut. Cuma ada lah batas juga. Mengenali kau orang dari sem satu sampai sem dua buat aku bersyukur. Bersyukur sebab hari-hari aku ceria dengan adanya kau orang. Aku ketawa, aku menangis. Kau orang lah madu, kau orang juga racun. Terima kasih membenarkan aku mengenali kau orang. 
Jejemah's, BFF, GNL or whatever, I will miss you guys so much!

No comments: