thanks for being a part of me ,
love by theownerofthisblog

Sunday, July 15, 2012

Sunday, rise and shine.

Assalamualaikum. Dah lama tak ngedate dengan blog. Sibuk barangkali. Sibuk dengan kelas, dengan housemates, dengan boyfriend. Eh? Sampai mood nak menaip pun dah kekurangan. Nampak kan perubahan dia. Dulu setiap hari ada post. Setiap aktiviti aku laporkan dekat sini. Walaupun entah apa-apa update dia. Kisah? Tidak lah. Watlek. Sekarang banyak juga benda/aktiviti aku buat, tapi entah kemalasan tu berganda. Kisah cinta pun yang hado je. Nanti lah, buat come back. Pasti ada hikmah semua ni berlaku. Since masuk sem tiga ni, banyak pula benda serupa kehidupan berlaku. Bila dah kenal ramai orang, nanti kisahnya pun berantai-rantai. Taknak terlibat tapi secara tak langsung tiba-tiba dah ada dalam situasi tu. Come one people come and people go. That's what I know. Hmm boleh tak nak hidup dengan orang-orang yang penting je bagi aku? Boleh tak?! Sebab taknak ada orang lain yang datang dan kemudiannya menciptakan kelainan. Harapan je lah. Hmm. Aku still bersyukur ada family, housemates, ada BFF dan Faiz yang berdiri sentiasa dengan aku. Biarlah orang nak cakap apa pun. Mana boleh puaskan kehendak semua orang. Aku ni mampu tersenyum lagi walaupun keterlukaan :')
One of my BFF. So sweet lah ali. Hok -.-



No comments: